Ledigveckan kommer sitta fint!

Har tänkt på att ingen reagerade särskilt mycket här på bloggen när jag skrev 100 kg i bänkpress. Förstå vad mycket det egentligen är! :D Men klart att ett sådant mål ska vara med, dock lite rimligare! :)
Igår på gymmet hade jag en sån otrolig energi och vi körde ett grymt benpass men ändå var jag tvungen att testa 40 kg i bänk och det var inte långt ifrån nu! Så innan den 23 januari så klarar jag det! :D
 
Sitter för övrigt på jobbet just nu och beställer lite julklappar som kommer bli försenade men det gör inget. Det är bara några få och så tror jag att dom kommer bli glada iallafall :)
Bara 4 dagar kvar nu! :D
Och bara 3 dagar kvar tills jag åker till mamma och går på ledigveckan :)
LÄNGTAR!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0