Hörde ni ekot?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!
Hörde ni ekot eller var det bara jag?
 
Haha min humor såhär på nätterna får mig själv att garva. Låter ju rätt tragiskt men sån är jag! :D
 
Just nu sitter jag på jobbet. Har hoppat på min nattvecka så vi får väl se om jag pallar trycket som en nattmänniska eller om jag hellre ska vara den där dagmänniskan som jobbar när M sover och han jobbar när jag sover. Vilket förhållande att springa om varandra? Haha nää men det är skönt att ha liknande skift så att jag, han och bebisarna kan umgås tillsammans :) Ledigveckor och vinterhalvåret, vad säger det er? Jag hör bara "SKOTER" "GRILLNING" "KATTERJOKK". Livet i fjällen och på hemmaplanen blir det mysiga hemmakvällar med en växling på en enstaka gång på krogen med ett glatt gäng :) 
Det är det jag älskar med mörkter och vintern. Annars hatar jag det!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0