Flitig

Nu har jag intagit min plats på jobbet och ska försöka kämpa mig igenom den här natten också. 2 nätter kvar och sen tar jag julledigt! :)
 
Idag har jag även beställt pappas julklapp eftersom att jag inte kunde köpa den igår för att jag var tvungen att betala på engång och jag hade varken med mig kortet eller dosan. Och nu kom jag på en brilliant grej jag kan köpa åt min mamma! :) Får ta och gå på stan imorgon efter ett pass på gymmet.
 
Innan jag kom hit till jobbet var jag och skottade mina svärföräldrars gård som jag hade lovat. Jag och Mattias skulle göra det idag men det blev inget på grund av lathet och att M skulle jobba så vi tänkte skjuta upp det till imorgon men istället skottade jag hela gården själv! Skönt att få det gjort och samtidigt hålla det jag lovat! :D
 
 
 
Blir så glad när jag fick det här smset från min kära svärmor! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0