24 dagar kvar

Idag fick jag leka PT för min mamma på gymmet. Det är faktiskt något jag hade kunnat göra i framtiden! :D Himla roligt att visa och hjälpa till.
Efter passet med mamma och Jennifer körde jag ett grymt armpass idag med Sofia och Emmy! Tog nytt PB på lite triceps och biceps övningar och ni kan ju bara gissa hur glad och taggad jag blev att fortsätta :D Ser redan framemot nästa armpass!

24 dagar kvar till vadå? Jo då fyller Sofia år och då ska vi båda ta 40kg i bänkpress. Vilket jäkla mål tänker jag nu för just nu klarar jag endast 35 och kanske 37,5 så jag är inte så jättelångt ifrån ändå men fortsätter det såhär så kommer jag få skjuta upp det målet..

Nu är jag på jobbet och slutar inte förrän 22 och det gör jag hela veckan. Längtar redan till ledigveckan!! :D haha. Mattias har åkt upp till Katterjokk så nu är det bara jag och bebisarna kvar :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0