Vår förlovning

I måndags var vi och testade och beställde ringar till vår förlovning. Jag visste inte när det skulle hända eller hur det skulle gå till, utan jag fick bara hämta dom och sedan överlämna dom till Mattias.
 

Igår tog Mattias mig till en restaurang där vi åt gott och hade det mysigt tillsammans (jag struntade i LCHF). Sen for vi och köpte gott till kvällen. Därefter ville inte Mattias åka hem så vi tomkörde lite grann och hamnade helt plötsligt i Jukkasjärvi men vände vid kyrkan och åkte hemåt igen. Vi stannade vid bron i Laxforsen (där vi har minnen sen tidigare) och där klev vi ut. Gick till mitten av bron och jag stod och kollade ut mot vattnet när Mattias plötsligt säger "Sandra" och jag vände mig om. Där stod han nere på knä, hur fin som helst och med sitt underbara leende och frågade mig "vill du förlova dig med mig?". Jag blev helt till mig och svarade ja. Han träde på trädde på min ring på mitt finger och jag tog hans ring och gjorde detsamma på hans finger. Därefter kysstes vi och höll om varandra ett lång tag för att sedan åka hem och fortsätta mysa :)
 
Åh allt var så fint och att han tänkte på platsen i skymningen, himlen var underbart fin och att han gick ned på knä.
Allt som jag drömt om och allt var så perfekt! :)
 
 
Jag älskar honom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0