Fire red

Idag fick jag mitt paket från Lyko.se och tur var det! Annars hade Josefin aldrig hunnit få sin present innan hon åker hem igen. Jag beställde en Victoria's secrets body splash till henne bara för att jag vet om att hon ville ha en sån :)
Tänk att hon åker hem redan i morgon. Det som känns som om hon kom igår! :o Tänk att nästan en hel sommar är över! Tiden har bara sprungit iväg.. Och jag hinner knappt säga hejdå till henne bara för att det är för lite jobb och Jennifer får jobba halv dag och jag måste kämpa hela 9 timmar! Lite är rätt orättvist ändå. Vill byta jobb. hehe.
 
 Som ni ser så är paket redan uppriven och jag behövde bara säga "grattis Josefin" och så satt hon och slet i den haha :D (har tyvärr ingen bild på Victori... ) Jag beställde en färgbomb till mig själv, "Fire red".
 
Ser redan framemot att testa den! :D Färgen låter så magisk!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0