Strålande hemlighet

Dagen idag har varit helt suverän!
 
Direkt efter jobbet drog jag till actic. Tränade cardio i lite över en timme, både crosstrainer och trappor eller vad den maskinen kallas? Men jag körde även lite mage och rygg. Många reps och låga vikter :)
 
Annars har jag bara myst och chillat hela dagen med M. Och nu sitter jag på jobbet, nyss kollat Paradise hotel på webben och verkligen fuck att Jeppe kommer in igen! Han var den personen jag hoppades åka ut, han och Paow. Ni kan ju bara gissa hur lycklig jag blev när dom båda åkte ut! Men nää, nu är han tillbaka till nästa vecka. FUCK!
 
Till något annat så fick jag en strålande nyhet idag på mailen, dock kommer jag inte dela med mig om någon information förutom till dom jag redan berättat för. Allt är fortfarande oklart även för mig. Det enda är att jag klarade prov nummer 1.
Kanske att någon kan lista ut med hjälp av min hint ;)
 
Och en till sak! Idag skickade jag och Sofia iväg en beställning till Nelly.com. Snart kommer mina nya uggs! :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0