Kvalitéstid med mammsen

Igår (måndag) plockade jag upp min mamma för att spendera lite kvalitétstid med henne. Det är så himla roligt och en slags lättnad att ha henne så nära mig i Kiruna, våran födelseort, efter alla dessa år hon har bott i närheten av Sundsvall. Skulle kännas ännu bättre ifall dom flyttade in till stan och speciellt om Josefin (syster, bor i Ånge) hade släpat upp sin röv hit för att bosätta sig :) En vacker dag kanske.
 
Iallafall så plockade jag upp henne idag för att spendera tiden med shopping och storhandling innan hon skulle åka tillbaka till byn med bussen. Jag vaknade klockan 09.00 för hennes skull trots att jag jobbar natt inatt.
Vi gjorde några ärenden jag hade och därefter tog vi lunch på Safari där jag njöt av deras kycklingsallad som är så himla god!
(Gammal bild men likadan sallad)
 
Sen gjorde resten av det som skulle bli gjort och hade det trevligt tillsammans :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0