3 dagar från och med imorgon

Imorgon är det bara 3 dagar kvar tills vår "gratisvecka" på gymmet tar slut. Varför kan inte allt roligt vara gratis jämt och varför måste jag behöva vänta så himla länge på att vi ska bli medlem där?
 
Jag och Sofia ska byta gym och vi har tänkt till och kommit fram till att vi tränar vår "gratisvecka" och sen så väntar vi till efter sportlovet med att bli medlemmar med tanke på att vi snart åker till Stockholm och sen ska vi båda softa i söder i en vecka. Bättre att vara smart än dum, dock medför detta att jag måste träna en del på actic innan semestern sätter igång :)
 
Det nya gymmet är bättre eftersom att det har hundra gånger bättre redskap och jag gillar mer fria vikter än maskiner och det är just det som lockar mig ännu mer dit. Fräscht är det där när det är nytt och rymligt, slippa trängas som man måste bland maskinerna på actic.
 
 
2 lite snabba bilder från gymmet.
 
PS. Snart åker vi. IIIIIH!! :D


Kommentarer
jossseee

21 15 9, är att man gör en övning först 21 ggr sen 15 och sen 9, vi gjorde chins och sit ups först, man gör först chins 21 st och sen sit ups 21 st och sen 15 i båda osv. sen gjorde vi knäböj och pushpress, marklyft och bänkpress, utfall och OH-squats allt i samma grej liksom :)
hoppas du fatta haha, sämst på att förklara! :)

2014-02-17 @ 13:10:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0