Morgonprommis

Blev väckt av att Mattias "skrek" till när han märkte att han försovit sig idag. Detta resulterade att jag vaknade och kände att jag var pissnödig så jag var tvungen att kliva upp, gå på toa och sen kunna lägga mig i sängen och jag var ganska pigg. Men jag lyckades somna när han drog :)

Sen vaknade jag igen av larmet och då såg jag att Jana hade skrivit och frågat om jag ska med ut och gå. Det var bara att dra på sig kläderna och ge sig ut :) Vi gick i nästan en timme, eller ja, jag gick nästan en timme, hon däremot måste ha minst gått 30 minuter längre :) Så himla skönt att gå på morgonen och på kvällen.
Och nu har jag käkat frukost och ska snart bege mig in i duschen för att sedan ta reda på vad dagen har att erbjuda :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0