Förstör hela dagen!

Tyckte det var dags att slänga in ett inlägg här nu medan jag sitter och kollar Wallander. Egentligen tycker jag inte att någon av filmerna är speciellt bra men jag kan kolla på dom bara för att! + Att det är söndag och jag inte har bättre för mig och jag vill inte gå ut bara för att det regnar. Det har banne mig regnat konstant i 3 dagar nu och det får inget stopp! HALLÅ!? Det finns faktiskt folk som vill träna utan att bli förkylda bara för att man vill vara ute och springa i torra skor istället för att vara helt dyngsur när man kommer hem igen!
 
 
Kommer ruttna hit!
Och Mattias jobbar sitt sista skift innan ledigvecka nu och jag måste vänta ända till i morgon på morgonen för att kunna pussa på honom. Ibland är livet surt att jag inte jobbar heltid. Jag säger då det. Kommer jag in på LKAB så kommer jag nästan aldrig lämna den där smutsiga, dammiga gruvan utan bara jobba arslet av mig och sen leva loppan när lönen kommer.
G E M I G E T T J O B B D Ä R !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0