Det var ett tag sen

Ihelg var jag och Mattias ut på krogen och jag kan inte riktigt minnas när jag var där sist! Det är så längesen men det är dock inte så länge kvar till nästa gång ;) Halloween kommer mer raska steg och då blir det jag och mina girls :D
 
Så himla roligt att ha en fin färg i håret och därefter kunna vara helsvart i kläderna utan att det ser tråkigt ut! :D
 
Jag hade det riktigt roligt ute så jag längtar verkligen till halloween!
Vet ni?
Jag har börjat gymma igen :) Jag har ju mitt mål och enligt Katrin kommer jag inte nå mitt mål utan den där extra träningen. Så idag har jag kört cardio och lite mage och rygg. Skönt att vara tillbaka!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

gud va fin bild !! :)

2013-10-15 @ 10:42:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0