Inlärning

Idag var jag förbi rekryteringen för att gå igenom vissa saker som jag måste kunna på mitt nya jobb. Jag jobbar ju även åt kommunen och jag har varit på äldreomsorgen några veckor nu men har ledsnat på det så jag tänkte att jag ska vidga mina vyer och testa på att bli personlig assistent. Och imorgon börjar jag och har inlärning i 3 dagar. Tisdag: 14.00-22.00
Onsdag:11.00-22.00
Torsdag15.00-22.00
Tröttsamma skift måste jag säga!
 
Utöver mitt jobb så har jag och Sofia fortsatt kämpa med träningen. Vi har för det mesta kört allt förutom rygg och mage eftersom att jag missade det passet men på fredag när vi kan ses igen så ska vi köra ett rygg- och magpass.

Det som är det mest negativa med jobblivet är dessa tokiga arbetstider = mindre träning. Men idag for jag och Rebecka till badhuset och simmade några längder. Simming ska jag definitivt börja med några gånger i veckan! Det är ju hur bra träning som helst och sen kan man mysa i bastun när passet är slut ;)
Jag tänkte köra imorgon och på torsdag för att jag börjar senare men kan inte matcha in något pass med Sofia eller Rebecka. Men det kan inte stoppa mig utan jag kan faktiskt gå själv :D
 
 
Jag bjussar på en gammal bild ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0