Trötta ögon

Blev en tidig morgon med jobb trots att det är lördag. Fick en förfrågan om jag kunde köra ut dom där förbannade tidningarna och självklart svarade jag ja och fick kliva upp 05.00. Det är banne mig tufft när man inte är van. Första gången jag kör ut tidningarna själv för den delen och det gick bättre än förväntat trots att jag var tvungen att vända några gånger för att jag missade några lådor men jag är iallafall hemma igen! Och extra pengar på kontot är ju aldrig fel :D Dock är jag så himla trött i ögonen..
 
Nu tänkte jag ta och dricka mitt kaffe ur den nyaste muminmuggen jag har och kolla Eclipse med hörlurar för att Mattias sover :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0