Lite väl tidigt?

Dödstrött är bara förnamnet just nu men jag krigar på. Försöker hålla mig vaken så länge det går så att jag ska kunna sova någolunda länge imorn :)
 
Idag har jag jobbat, handlat och lämnat en resväska åt min mommo och på vägen dit skjutsade jag M till jobbet. När jag kom hem så gick jag ut med Nimo och jag märkte att allt fler håller på att julpynta redan. ÄR det bara jag som tycker att det är tidigt att börja reda? :D December är väl en bra månad, första advent då ska iallafall vårat julpynt fram. Jag längtar faktiskt lite :D
 
December är en bra månad förövrigt! För då har vi juldagen, annandag jul och nyår och det betyder party med brudarna! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0