Jag sa självklart ja

Hemma och det är bara jag och Nimo här. Mattias har dragit iväg på jobbet och jag är redan trött så det kommer garanterat bli en tidig kväll och jag ska ju ändå upp relativt tidig för i morgon ska jag till parkskolan och gå en "kurs" så att jag får ge medicin till min kund helt utan hjälp :)
 
Något inlägg sedan så skrev jag att jag fått reda på lite saker om min framtid och jag tänkte ta och berätta det nu.
Jag fick ett samtal från kommunen (där jag jobbar vid vissa tillfällen som personlig assistent) tidigare i veckan och den som ringde undrade om jag är intresserad av ett längre vikariat och jag sa självklart ja för går det igenom så jobbar jag 7/7! :D Värsta drömpassen! Och det betyder 2 veckor ledigt i månaden och 2 jobbveckor :D Och det passar super bra när det gäller att matcha mina andra jobb.
 

 
Jag kom förövrigt hem idag från Kareusando (dit halva familjen flyttat). Men igår var vi förbi en by som jag ofta var i (och har flera 100 släktingar) yngre dagar. Kuttainen. Min farmor hade en stuga där men iallafall så var vi in på affären Handlar'n och där hittade jag en tshirt som jag var tvungen att köpa! :D
 
 
Hehe..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0