Välkommen till min nya blogg!

Hej! :)
En ny början på en mycket mer personligare blogg än den förra jag hade på myshowroom.se. Jag tycker inte det var något fel med att blogga på myshowroom förutom att jag inte kunde få min blogg att bli mer personlig. Men det kommer i vågor för mig och då när jag skaffade den bloggen så tyckte jag bara att det var skönt att få slippa koder och allt annat som var så svårt.
 
Nu anser jag att det här med koder och det är mycket lättare men det är tack vare webdesingen som jag gick på skolan. Där skulle jag göra en hel hemsida och det var koder jag fick arbeta med så allt verkar bara logiskt nu när jag ska göra min design här :)
 
Som ni ser håller jag på att "bygga om" men det enda jag kan se nu fattas är en header som skulle funka och kanske annat små fix :)
 
Jag ska försöka fixa mer "vanliga" bilder än cam bilder som jag annars har kört på. Men det är ju enklast? Men nu ska ni få se mig ute i världen ;)
 
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0