Hejsan hoppsan!

Här har det varit tomt på inlägg ser jag. Men nu är den här helgen med massa alkohol över för en liten stund iallafall för på torsdag är det balen :)
 
I fredags var det mösspåtagning. Himla rolig dag/kväll måste jag säga trots att jag inte mådde så bra och sov någon timme men sen var jag tillbaka på stan igen och härjade till klockan blev kring 6.00 på morgonen för då valde jag att gå hem för att Mattias slutade jobbet :)
 
Mösspåtagningen
(bilder tagna av Emmy)
 
Sen blev det utgång dagen efter trots att jag hade sagt till varenda jävel som frågade mig om jag skulle ut på lördag att jag skulle ligga och mysa i soffan med en godispåse och Nimo. Men gårdagen var också rolig så jag ångrar ingenting! Fick se en massa nytt inne på krogen och fick en massa komplimanger av randoms och man blir ju alltid glad av att höra att man är snygg ;)
 
Lördag
(bild tagen från Marika)
Var lite kalas ocksåå!
 
Det var min helg det!
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0