chillat i byn

Idag har jag och mina två grabbar spenderat flera timmar av våran dag hos min pappa i Jukkasjärvi. Det har varit så himla fint väder och i Jukkas blåser det inte lika mycket som det gör här i stan. Så idag har vi tillbringat de flesta timmarna ute i solen :D
 
Vi blev även bjudna på mat, det vart grillat á la pappa. Så otroligt gott och vilken matkoma jag hamnade i när maten och efterrätten var uppäten :D
 
Men det bästa är nog att Nimo har sin lekkamrat hos pappa. Ingen får typ stopp på dom när dom håller på och sen får dom springa fritt för pappsen bor ju inne i skogen :D haha.
 
 
Och när vi kom hem så var min bebis alldeles slut. Men Mattias märkte en underlig sak, Nimo låg med sina framtassar i kors när han låg på sidan. Haha såg ganska roligt ut :D
 
Ni ser ju själv :)
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0