Börjar om med LCHF

Jag har bestämt mig att börja med LCHF igen och startdatumet är idag! Känner att jag inte riktigt orkar vänta till hösten utan om jag börjar nu så får jag resultat fortare :D Jag har ju fått mina springskor så jag och Mattias har börjat springa lite smått. Blir perfekt till sommaren och det fina vädret och så får Nimo följa med och springa :) Sen så är kodition lättare att träna när jag nu väljer bort kolhydraterna :)
 
Tänkte ha som mål att uppnå hur jag såg ut förut i kroppen :)
 
Det är jag som står där bak. Himla smala barn och platt mage osv. :D hehe.
 
FÖRLÅT REBECKA OCH AMANDA ATT DEN HAMNADE HÄR! Älskar er ändå! :)
 
PUSS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0