Han fyller år om 6 dagar

Nu är det inte länge kvar till Mattias ska fira sin 21 års dag och för första gången under vårat förhållande kommer jag vara hemma och fira honom :)
 
Jag sa till honom när han var 19, nästan 20 att när han blir 21 så kommer det låta att han kommer vara jättegammal jämfört med mig. Dock var jag 18 år då men det är inte det som spelar roll. Det jag menar är bara att 21 låter så gammalt :D haha. Det är bara något jag tycker kanske? Men oavsett hur gammal han blir så kommer jag alltid vara 1 år, 2 månader och 17 dagar yngre än honom :)
 
Men jag har redan köpt en present till honom men ssch! ;)
 
(hehe..)
Only God can judge us now


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0