Det tar sig

Det är så himla skönt att ligga och dra sig i sängen, men det är ännu skönare att gå ut på en promenad innan frukost :)
 
Nu har jag precis kommit hem från en runda som jag alltid gick förut. Det enda som är lite trist är att jag inte kan slå mina gamla rekord eller hålla samma tempo på grund av att Nimo ska vara så nyfiken på allt som rör sig och vill helst av allt hälsa på varenda människa han träffar :) Men jag får väl skylla mig själv att jag låter honom gå utan koppel. Men hellre det, för snart kan han väl allt det där och så har jag lyckat få honom så pass lydig att han kan springa själv, antingen en bit bakom mig eller framför mig utan att gå fram till någon :)
Annars går det jättebra att ha honom utan koppel :)
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad är de för app du använder? :)

2013-07-20 @ 18:01:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0