Throwback helgen

I fredag var jag bjuden på kräftskiva hemma hos Amanda och Joel. Dock blev allt försenat bara för att kräftorna var frusna men två timmar senare så fick jag äntligen äta kräftor! :) Men det gjorde inget för alla som var bjudna gjorde kvällen extra trevlig för alla var så himla pratglada efter några bärs :D haha.
Sen var det bara jag och Dennis som ville dra på krogen så vi drog dit och träffade alla andra.
(Bild från min instagram)
 
På lördag slappade vi hela dagen/kvällen. Vi kollade på Battles of the idiots. Synd bara att det inte var Family guy som vann men det är aldrig fel med Simpson :)
 
Söndag var lika slapp och även min måndag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0