Det var på tiden

Hej allihopa! :)
 
Jag har beställt skal för ett litet tag sen och jag tänkte ta och visa er dom.
 
Den här använder jag just nu och jag bara älskar den! Nitar är så himla snyggt!
 
Och det bästa är att mitt bankkort och körkort alltid följer med mig :)
 
Sen beställde jag även ett skal som jag ska ha när jag jobbar bara för att den inte ska bli smutsig och gå sönder :)
 
 
Jag hade klickat upp miljoner (typ) flikar på skal jag hade kunnat tänka mig köpa men så fort jag såg den här klickade jag ner alla dom andra och satte den i korgen :D haha.
 
Jag bara älskar den! :D
 
Och så min krigare jag har haft ända sen jag köte min s3:a
 
Den har verkligen gjort sitt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0