Att skjuta upp saker..

Vi det här laget borde alla veta att jag alltid startar mina dagar med en (närmare) 50 minuters PW. Idag har jag få stå över. Har haft en sån himla magvärk och än så länge har jag levt på kaffe bara för att jag ska få ut det! Och det gick bättre än förväntat! :D Lite ont har jag fortfarande men jag hade aldrig kunna leva utan kaffe! Det är mitt mirakelmedel ;)
 
Men det är det att jag verkligen hatar att skjuta upp saker. Dock så går jag alltid innan frukost och jag har ju inte ätit frukost än så jag har lite små planer på att dra en runda iallafall :)
 
 
Alltså jag gillar den här bilden! Den beskriver verkligen mina känslor från morgonen, hur smärtan var. Haha, jag vet att jag är knäpp ;)
 
Nä nu ska jag dra på mina träningskläder, gå en runda, komma hem och duscha och sen drar jag och jobbar. Lite tidigare än vanligt men ikväll väntas gäster och har därför inte tid att jobba hur sent som helst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0