8 saker ni kanske inte visste om mig

  • I hela mitt liv har jag flyttat 11 gånger.
  • Jag är beroende av tapped out - The Simpson spelet.
  • Jag kan laga mat men oftast låter jag Mattias laga maten bara för att jag är lat.
  • Jag har otroligt känsliga läppar så jag måste ha en speciell läppsalva och kan inte heller dela med någon.
  • Jag är livet avundsjuk på alla som ska få barn eller har barn nu i tidig ålder för jag vill också vara en av dessa unga mammor. Men innan det är mitt mål att ha ett större hem och fast inkomst.
  • Jag vill och jag hoppas att jag kommer gifta mig i 25 år ålder och innan dess vill jag ha 2 barn.
  • Jag är värdelös på att spara pengar. Sätter in på sparkontot men allt eftersom plockar jag ut lite grann då och då.
  • Jag vill jobba som polis.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0